Ambalajul nu mai este necesar pentru a trimite un produs in service

       471   

Ambalajul nu mai este necesar pentru a trimite un produs in service

Atunci cand faci cumparaturi iar unul dintre produsele achizitionate se defecteaza, de cele mai multe ori preferi sa iti achizitionezi altul nou decat sa il trimiti in garantie la un service pentru a-l repara.

 

 

Asta deoarece procedeul este unul foarte greoi, conditiile sunt multe la numar astfel incat nu rezulta decat foarte multe batai de cap, motiv pentru care majoritatea cumparatorilor prefera sa se lase pagubasi. Totusi se pare ca, usor usor, acest procedeu incepe sa devina mai simplu.

Spunem acest lucru deoarece a avut loc o schimbare in tot procedeul acesta. Mai exact, a fost declarata o lege care spune ca nu mai avem nevoie de ambalajul original al unui produs pentru a-l trimite in service si pentru a beneficia din garantie, ambalaj care pana acum era obligatoriu.

Mai mult decat atat, daca un service refuza un produs din motiv ca nu dispune de ambalajul original, acesta poate fi amendat cu pana la 25.000 de lei.

Justificarea lansarii acestei legi este aceea ca ambalajele nu pot fi pastrate in mod corect dupa ce am scos produsul din ele, de multe ori chiar le rupem sau le fortam pentru a ajunge la produsul comandat. De aceea acum putem merge cu un telefon pus intr-o hartie A4 iar service-ul nu trebuie sa il refuze ci este obligat sa respecte termenii contractului de garantie.

Totusi nu trebuie sa uitati de certificatul de garantie si de factura produsului, deoarece acestea sunt necesare daca doriti sa va bucurati in continuare de garantie. Totodata si chitanta trebuie pastrata la randul sau, pentru orice eventualitate desigur.

 



Un service GSM de incredere

Un service GSM de incredere

Ghid IT - 23 noiembrie 2015


 

Categorii ghiduri

 

 

Subiecte HOT!
Cele mai citite articole
Copyright© 2009 - 2017 Ghidul-Meu.ro. Toate drepturile rezervate.