Sfaturi pentru a lucra mai eficient in echipa

       476   

Sfaturi pentru a lucra mai eficient in echipa

Uneori, secretul unei afaceri de succes il reprezinta chiar munca in echipa. Totusi, dupa cum bine stim deja, nu este chiar tocmai cel mai usor lucru sa creezi un mediu de lucru atat de placut incat angajatii tai sa adore sa lucreze in echipa, iar de cele mai multe ori apar diferite conflicte si interese care stau in calea unul lucru in echipa eficient. Totusi, in randurile urmatoare va vom oferi cateva sfaturi care va vor ajuta sa faceti angajatii sa lucreze mai eficient in echipa si sa-ti duca afacerea pe culmile succesului.

 

 

Alege-ti angajatii cu grija

In primul rand, ar trebui sa iti alegi angajatii cu grija. Acestia ar trebui sa dispuna de mai multe calitati astfel incat sa te asiguri ca se vor descurca de minune sa lucreze in echipa. Printre cei mai buni angajati sunt cei sociabili si prietenosi, cei carora le place sa sara in ajutor, cei care sunt deschisi la nou precum si cei pozitivi care sunt mereu deschisi in fata unor critici constructive.

Responsabilitatile trebuie impartite

Un mediu de lucru trebuie sa fie cat mai organizat, de aceea si sarcinile ar trebui impartite pentru ca afacerea ta sa aiba succes. Astfel, daca ai un anumit numar de angajati atunci ar trebui sa distribui responsabilitatile in asa fel incat intre ei sa se lege diferite relatii de ajutor. Fiecare angajat trebuie sa stie ce are de facut iar daca unul are nevoie de ajutor, de cele mai multe ori ceilalti vor sari sa il ajute.

Feeback-ul este foarte important

Chiar daca uneori este ignorat, feedback-ul este foarte util intr-o afacere, motiv pentru care ar trebui sa il oferi cat mai des precum si sa ceri feedback dupa ce ai terminat o activitate. Intreaba-ti angajatii ce a fost bine si ce a fost rau, ce s-ar putea face pentru mai bine samd. Asculta opiniile fiecarui angajat si astfel vei mai pune o caramida pentru construirea unor relatii de munca in echipa.

Invata-ti angajatii sa fie deschisi

Poate ca nu isi vor declara cele mai ascunse secrete, insa atata timp cat angajatii se cunosc intre ei cat mai bine, acestia vor prinde incredere unul in celalalt si astfel vor lucra mult mai eficient impreuna.

Sedintele ar trebui sa fie relaxante, nu stresante

De foarte multe ori sedintele sunt privite ca pe un moment nasol si stresant, in care seful isi cearta si isi corecteaza angajatii. Pentru a schimba opinia despre sedinte, ar trebui ca in cadrul acestora sa iti mai permiti si cate o gluma din cand in cand pentru a alunga stresul precum si sa incurajezi angajatii sa spuna si problemele pe care ei le au astfel incat sa puteti lua masuri atat pentru a obtine o afacere de succes cat si pentru a realiza un mediu de munca placut.

Asadar, acestea sunt 5 sfaturi de care orice om de afaceri ar trebui sa tina cont pentru a avea o afacere in care munca in echipa sa reprezinte o calitate a fiecarui angajat.

 



 

Categorii ghiduri

 

 

Subiecte HOT!
Cele mai citite articole
Copyright© 2009 - 2017 Ghidul-Meu.ro. Toate drepturile rezervate.